panorama

Viš (2666 m)

sobota, 24. avgust 2019

Viš je lep razgledni vrh v zahodnih Julijskih Alpah, na katerem stoji kip svete Marije.

Na pot se bomo podali od potoka Bele vode mimo koče Corsi (1874 m). Od koče bomo nadaljevali proti severu, kjer se pričnemo vzpenjati po delno travno-skalnatem terenu. Pot nas pripelje do križišča, na katerem se usmerimo levo na pot 627. Od tam se začne lažje poplezavanje po skalovju in ob pomoči jeklenice sledi prehod skozi okno, ki nas pripelje do križišča s potjo Anita Goitan. Nato pa nas do vrha loči še zmerno strm vzpon po skalnatem in  gruščnatem terenu.

Vračali se bomo po poti Anita Goitan do škrbine zadnja špranja in nazaj do koče, nato pa po poti prihoda do avtomobilov.

Pot je kondicijsko zahtevna, saj bo hoje s postanki okoli 11 ur. S seboj je obvezno imeti čelado in samovarovalni komplet.

Zbrali se bomo ob 7. uri na parkirišču pri Beli vodi (Rio Bianco), do katerega zapeljemo čez mejni prehod Rateče v smeri Sella Nevea, mimo Rabeljskega jezera do mostu, kjer v levem ovinku cesto preči Beli potok, na levi strani pa boste zagledali parkirišče.