panorama

Šplevta

sobota, 8. september 2018

Zbrali se bomo ob 6.30 na parkirišču pod slapom Peričnik, nato pa se bomo odpeljali do Poldovega rovta.

Usmerimo se na kolovoz, ki pelje v gozd in nato mimo manjše lovske koče, kjer bomo nadaljevali rahlo v levo na peš pot. Skozi gozd se povzpnemo proti Rdečem potoku kjer se usmerimo desno na pot čez Brinje. Pot se nato prične strmo vzpenjati skozi gozd in nato zavije rahlo v desno ter nas počasi pripelje na strma travnata pobočja. Pri Brinovi glavi (1571 m) se pot obrne rahlo v levo in pobočja postanejo manj strma, pot naprej poteka skozi vse redkejši gozd, občasno pa se vzpnemo po travnatem pobočju. Takšna pot nas pripelje do melišč pod pobočji Kopic, tu se najprej vzpenjamo po melišču. Potem se nekaj časa vzpenjamo po travnatih pobočjih na levi strani melišča, proti koncu pa pot zavije nekoliko proti Šplevti na levo stran doline in se po melišču vzpne vse do sedla med Dovškim križem in Šplevto. Na sedlu se usmerimo levo in vzpon nadaljujemo po brezpotnem svetu. Vse bolj razgledna "pot" nas po nekaj nadaljnjih korakih pripelje na vrh Šplevte.

Vračali se bomo mimo bivaka II in po melišču v dolino do avtomobilov.

Tura je kondicijsko zahtevna in poteka po brezpotju. Za hojo bomo potrebovali od 8 do 9 ur. Od opreme pa je priporočljiva čelada ter dobra in zanesljiva obutev.